lauantai 17. toukokuuta 2014

Viidestoista yö

Viisitoista yötä takana. Pahin koti-ikävä on helpottanut ja nyt on aika ihana fiilis. Mulla on ollut hauskaa, oon nauranut, nukkunut, syönyt ja urheillut suurella ilolla. Oon istunut yksin meren rannalla katsomassa aaltoja. Oon kävellyt aamuvarhaisella vanhan kaupungin katuja, kun liikkeet on vasta avaamassa oviaan ja joka puolella tuoksuu leivonnaiset ja kahvi. Oon viettänyt paljon aikaa ystävien seurassa ja käynyt pari kertaa juomassa tuopillisen olutta.
Haluan olla Rodoksella vielä viikon verran, koska nämä kaksi viikkoa on kuluneet ihan siivillä. Täällä on hyvä olla. :-)
Ja sitä paitsi ensi viikolla on ihan pakko mennä suomibaariin katsomaan Dannya. :-D Ei pysty missata.

Aamukävelyllä Rodini-puistossa


Maisemat on kuin Asterixista


Ritarikatu


Stadion


Monte Smith


Lindoksen sivuprofiili. Kuuma.


Lindoksen kujilla


Hivenen kuvavoittoinen tuli tästä postauksesta, mutta toivottavasti välittyy mun onnellinen olo. 
<3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti